niedziela, 12 czerwca 2016

12 dni czerwca :)

Dwunasty dzień czerwca dopiero dzisiaj, a ja już zdążyłam:

- bawić się na Olsztyńskich Dniach Fantastyki

- zwiedzić Olsztyn, 

- poszwędać się po Toruniu,

- rozpocząć naukę tkania koralikami,

- współ-zorganizować warsztaty i happening (info i zaproszenia wkrótce)

- uruchomić projekt pomocowy i zarejestrować pierwsze efekty :),

- wyszydełkować ponad 50. (słownie: pięćdziesiąt) zabawek dla schroniskowych kociaków,

a przede wszystkim... po raz kolejny zostać kocią mamą :)

Trzy maluchy, około 5-6 tygodni. Koci katar, pchły, robaki i problemy z jelitami.
Zapakowane w pudełko i wyrzucone do śmieci...

Tak, wiem, różności się cisną na usta. Ale mam prośbę. Zamiast życzyć zwyrodnialcowi wszystkiego co najgorsze... wrzućcie proszę choć kilka złotych na jedzonko dla schroniskowych maluchów
Albo poszukajcie niepotrzebnych kocyków, poszewek, ręczników, zabawek dla kotów... można je zawieźć lub wysłać do schroniska.


Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt
ul. Bytomska 133
41-800 Zabrze

konto do wpłat: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/GLIWICE
60 1050 1298 1000 0090 3056 8399





A to moje malce - już podleczone i odkarmione :)











A może ktoś z Was chciałby zyskać kociego przyjaciela? Dziewczynka i dwóch chłopaczków za kilka tygodni będą szukać domków. U mnie jeszcze tylko tydzień (na leczeniu), a potem jadą do Domu Tymczasowego w Warszawie.
Tymczasem już zdrowieją, socjalizują się i uczą kociej etykiety od moich kocisk. Są kuwetkowe i nakolankowe. No, cudne są :) 

7 komentarzy:

  1. Maluszki są rozkoszne. Uwielbiam koty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności kocie!!! Ja już mam koteczka i to bardzo zazdrosnego, ale popytam wsród znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym bardzo wdzięczna :) Maluszki szukają już powoli domków, a przy tym wysypie kocich bid ostatnio... no łatwo o dobry domek nie jest...

      Usuń
  3. Jakie cudne :) prze słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kociątka i niezły im urządziłaś plac zabaw:) Oby szybko znalazły dom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz kalendarz wypełniony po brzegi:) Niech słodkie kociaki szybko znajdą dobre domy. Tego życzę im i Tobie jako ich wybawicielce:)

    OdpowiedzUsuń