sobota, 6 lutego 2016

Serialowa niedziela - lista seriali, które chciałabym Wam polecić :)

Dla mnie nie ma nic bardziej relaksującego niż wygodna kanapa, kubek herbaty, druty lub szydełko... i wciągający serial. 
Po całym pracowitym tygodniu, w niedzielę staram się znaleźć kilka godzin dla siebie. Obejrzeć w spokoju kilka odcinków... wszak najlepsze oglądanie to takie całymi sezonami :)

Rozpoczynam więc cykl serialowych niedziel. 
Chciałabym w niedzielne poranki opowiedzieć o serialu który własnie mnie oglądam z zapartym tchem. Albo wracam po do niego po raz kolejny... 
Nie spodziewam się że uda mi się pisać regularnie co tydzień... Ale postaram się :)


Kliknij na wybrany tytuł i przeczytaj moją recenzję. 

Jeśli oglądałaś/eś któryś z opisanych seriali, będzie mi bardzo miło się podzielisz się w komentarzu swoimi wrażeniami :)


1) "Wentworth. Więzienie dla kobiet" (dramat obyczajowy)

2) "Dorastająca nadzieja" (komedia)

3) "The 100" (dramat, sci-fi)

4) "Z pamiętnika położnej" (obyczajowy, historyczny)

5) "Świętoszki z Dallas" (komedia)

6) "Orange is the new black" (komedio-dramat, obyczajowy)

7) "Avatar: Legenda Aanga" (animowany, fantazy)

8) "Ostatni człowiek na ziemi" (komedia)

9) "Głęboka woda" (dramat, obyczajowy)

10) "Sliders: Piąty wymiar" (sci-fi)

11) "Zapytaj Harriet" (komedia)

2 komentarze:

  1. Dzięki Twojej serii obejrzałam Świętoszki z Dallas. Lekki i zabawny serial na poprawę humorku. Wielkie dzięki i czekam na kolejne niedziele:)

    OdpowiedzUsuń