sobota, 22 września 2018

Jesienna szafa Emmy :)

Dziś po raz pierwszy poczułam jesienne zimno. Zanim jeszcze dobrze się obudziłam bardzo jasne promienie wpadające do sypialni zapowiedziały wietrzny, chłodny dzień. Do ogrodu, jak co dzień, poszłam w samej sukience. Szczękałam zębami robiąc zdjęcia :)

Mimo wszystko... lubię jesień. Lubie zmiany, a ta pora roku obfituje w nie - przewidywalne, dające poczucie że wszystko jest na swoim miejscu, wszystko ma swój cel...

Po takim poranku, gorąca kawa smakuje wybornie! A słodka chałwa jest jeszcze bardziej słodka...


Powoli kompletuję jesienną garderobą: swoją, męża i lalek. Głownie Emmy, bo zakup dla niej ciuszków jest niezwykle łatwy i przyjemny. Mimo że jest dość szczuplutkim rebornem, bez problemu wynajduję dla niej śliczne, stylowe ubranka.

Tej jesieni miałam postawić na ubrania i ubranka w kolorze musztardowym, na szarej bazie. Plan taki miałam... ale coś za dużo się tej żółci ostatnio zrobiło. A może mi się tak wydaje? Poprzez odwiedziny mamy i poszukiwania sukienki na wesele, zwiedziłam chyba wszystkie okoliczne galerie handlowe. I żółty mi się już zwyczajnie opatrzył :/

Mój mąż postanowił obkupić nasze lalek (tak, lale! ale o tym później) i sprezentował Emmie cudny sweterek i spodenki. Tak więc stanęło na klasycznym połączeniu różu i szarości :) Dodatki w postaci skarpetek i opaski miałam jeszcze z zakupów na lato.

Jak Wam się podoba taki zestaw? 


sweterek, spodnie, opaska - Smyk
skarpetki, zabawka - TK Maxx


To oczywiście nie koniec zakupów :) Ze sklepów internetowych mamy takie perełki:



Bodziaki z zestawy muffinkowego chwilowo nie nadają się do pokazania. Muszę je wyprasować :)

4 komentarze:

  1. Mnie zauroczył sweterek!! Jest słodki po prostu.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubranka i Emma wygląda w tym kapitalnie. Naprawdę się ochłodziło, dziś o 8.00 zerknęłam na zewnętrzny termometr,a tu 4 stopnie tylko...w domu też chłodno i czas chyba zacząć przepalać w piecu. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te lalki. Są niesamowite!!! Piękna stylizacja!! Zwłaszcza czapka!!:))

    OdpowiedzUsuń