środa, 19 września 2018

Jesienne inspiracje - grzybki :)

Co robótkowego najbardziej kojarzy Wam się z jesienią...?

Bo mi grzybki, dynie, jabłka.. dziergane, szydełkowe, uplecione z koralików.

Lubię kolory jesiennych robótek: od ciepłej żółci po zmęczoną latem zieleń i mocny, aż nieprawdopodobny fiolet. Lubię to oczekiwanie, codzienne zmiany barw na zewnątrz. No i tyle okazji za chwilę, czekających na ozdobienie! Halloween już też niedługo...

Dziś szperam w necie, szukam wzorków na jesienne małe robótki. Mam w planach poncho z cudownej włóczki Luny, ale trochę to monotonna praca... idealna na wieczór filmowy czy podróż. A ja potrzebuję czasem zająć czymś i ręce i myśli. Szukam więc, wybieram, drukuję wzory. A potem... ubiorę cieplutko Emmę, usiądziemy sobie w ogrodzie i poszydełkuję w promieniach jesiennego słońca :)


A takie wyszperane wzorki Wam zostawiam. Wszystkie wzory są bezpłatne :)



z baśniowego ogrodu  PL (moje wykonanie tutaj)



muchomorki PL (moje wykonanie tutaj)

4 komentarze:

  1. Nie wszystkie nadawałyby się do garnka, ale preznetują się przeuroczo :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne grzybki, bardzo lubię takie przestrzenne dekoracje szydełkowe. Dzięki serdeczne za wizytę u mnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że podobnie odbieramy Jesień :) Ja również uwielbiam tą plejadę kolorów. A Twoje grzybki są cudowne!!!! Wszystkie :)) Moje serducho skradły muchomorki i ten maleńki z gry, bo znam ją baaaardzo dobrze :)))). Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pięknego, jesiennego wpisu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tych grzybków, to bym jeszcze jesienne liście dorzuciła :))
    Fajne inspiracje.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń